A crowdfunding, avagy közösségi finanszírozás mostanra varázsszóvá vált a finanszírozást kereső projektek és szolgáltatások körében. A sikeres kampány azonban sok előkészítést igényel és rengeteg tényező befolyásolja. Mivel a Climate-KIC start-upjai körében is népszerű ez a finanszírozási forma, svájci partnerünk összeállított egy egyszerű de mindenre kiterjedő útmutatót, ami online ingyenesen hozzáférhető.
Olvasd el te is a http://www.crowdfunding4startups.org/ oldalon, és példaként nézd meg egyik hazai startupunk sikeres Kickstarter kampányát a ROLLARK ökodizájn játék gyártására.
A ROLLARK-ot készítő Ember dizájn manufaktúra egy Red Dot dizájndíjjal a zsebében vágott neki Kickstarter kampányának 2014 őszén. A gyerekek és felnőtték fantáziáját egyaránt megmozgató, fenntartható játék nem utolsósorban alaposan megtervezett médiakampányával vitte sikerre a közösségi finanszírozást; összesen 18 463 eurót gyűjtöttek össze, így elindulhatott a gyártás. Az első ROLLARK-ok éppen a hetekben érkeznek meg a vásárlókhoz!